Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Kontakt
 
Pon - Czw.: 9.00 - 15.00
Wysyłki / Biuro
tel. 798 585 298
 
Serwis
tel. 535 914 575
 
Doradztwo sprzętowe
tel. 732 728 407
 
Sprzedaż stacjonarna, konsultacje na miejscu i odbiory tylko po wcześniejszym umówieniu. W kontakcie uprzejmie prosimy o podpisywanie się imieniem i nazwiskiem. Korespondencja anonimowa jest traktowana jako spam.
 
Axxo
ul. Opoczyńska 24
97-200 Tomaszów Mazowiecki
NIP: PL7732293100
REGON: 101319309
 
Reklamacje Zwroty Gwarancja Serwis

Reklamacje proszę kierować pod adres bok@axxo.pl lub serwisaxxo@gmail.com (pod ten adres prosimy o wysyłanie dużych załączników np. filmów) z dopiskiem "Reklamacja" i numerem zamówienia w tytule np. "Reklamacja 12345". W opisie reklamacji prosimy o: nazwę reklamowanego sprzętu, numer seryjny jeśli jest, dane kontaktowe klienta - Imię, Nazwisko, adres, nr telefonu klienta, adres email, jeśli to możliwe nr zamówienia, krótki opis usterki, ew. zdjęcia lub film. Film obrazujący usterkę pomaga nam połączyć dźwięk usterki z ruchem użytkownika lub sprzętu i jest szczególnie pomocny w diagnozowaniu usterek wynikających z błędów montażowych. Na filmie proszę pokazać maszynę w całości lub przynajmniej jej dolną część, w trakcie normalnego użytkowania.

Uprzejmie prosimy o nie wysyłanie samego dźwięku audio bez obrazu, nie przykładanie słuchawki telefonu do sprzętu w trakcie rozmowy z serwisantem, nie wysyłanie barwnych tekstowych opisów dźwięku, nie przesyłanie filmów obrazujących pracę urządzenia inną niż normalna. To nie przyspiesza naprawy.

Odstąpienie od umowy i zwrot

Zgodnie z obowiązującym prawem, klient ma 14 dni na zwrot towaru. Produkty proszę odsyłać pod adres: Zwroty Axxo, ul. Opoczyńska 24, 79-200 Tomaszów Maz. Pismo odstąpienia od umowy można dołączyć do produktu lub przesłać mejlowo na bok@axxo.pl z tytułem "Odstąpienie od umowy nr...".

Ważne! Jeśli zwrot jest płatny przelewem automatycznym na to samo konto z którego zamówienie było opłacone to nie potrzebujemy żadnych dodatkowych dokumentów, wystarczy informacja potwierdzająca na email.

Jeśli zwrot jest płatny na konto inne od tego z którego zamówienie zostało opłacone to potrzebujemy zdjęcia lub skanu podpisanego pisma odstąpienia od umowy. Wystarczy nam zdjęcie lub skan pisma odstąpienia, ale musi być ono odręcznie podpisane. Numer konta bankowego do zwrotu środków musi być podany na piśmie. Do paczki ze zwracanym produktem proszę dołączyć wszystkie otrzymane z nim akcesoria oraz paragon lub fakturę. Prosimy o dołączenie danych bankowych do przelewu zwrotnego. Czas przelewu do 14 dni. Formularz odstąpienia od umowy do pobrania tutaj(wypełnione oświadczenie - UOKiK). Koszt transportu towaru do sprzedawcy obciąża konsumenta, zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.). Jeśli zamówienie zostało opłacone elektronicznie, prosimy o podanie konta bankowego do zwrotu w formularzu odstąpienia. Ze względu na gabaryty i wagę towaru, w przypadku odstąpienia od umowy odesłanie towaru może wiązać się z wyższymi kosztami niż zwykła przesyłka pocztowa.

W przypadku odbioru lub wymiany towaru przez nasz serwis, klient zobowiązany jest do przygotowania towaru. Odbieramy sprzęt wyczyszczony, przygotowany do zabrania z poziomu parteru. Możliwy jest też zwrot za pośrednictwem firmy kurierskiej. W takiej sytuacji, klient jest odpowiedzialny za bezpieczne odesłanie sprzętu a sklep pokrywa koszt transportu do wysokości najtańszej komercyjnie dostępnej usługi kurierskiej (np. na rok 2023 wysyłka na palecie Euro to koszt 150 zł a na palecie podwójnej 250 zł). Nie wymagamy oryginalnego opakowania aczkolwiek jest ono pomocne w przy dobrym zabezpieczeniu sprzętu.

Rodzaje gwarancji:

Gwarancja door to door. Jest to standardowy rodzaj gwarancji obowiązujący w Unii Europejskiej Polega on na dostarczeniu wadliwej części lub całego urządzenia do serwisu. Za spakowanie oraz uszkodzenia, które wystąpią w trakcie transportu sklep nie odpowiada. Klient zamawia kuriera a sklep pokrywa koszt przesyłki, do wysokości aktualnie najtańszej dostępnej przesyłki. Po naprawie serwis przesyła urządzenie z powrotem do klienta. Klient jest zobowiązany do przygotowania sprzętu do wysyłki, wydania kurierowi lub osobistego dostarczenia do serwisu. Jest to domyślny rodzaj gwarancji w naszym sklepie.

Gwarancja z dojazdem serwisanta, obowiązuje tylko dla wybranych produktów, które w opisie mają wyszczególnioną opcję dojazdu. Jest to drugi rodzaj gwarancji, wygodniejszy dla klienta aczkolwiek droższy. Polega na tym że w przypadku awarii do klienta przyjeżdża serwisant który usuwa usterkę sprzętu na miejscu, jeśli usterka jest znaczna. Przy łatwych w naprawie usterkach, wysyłamy części do samodzielnej wymiany, jak w gwarancji door to door np. konsolę, zasilacz, rolki, ale nigdy nie wysyłamy całej maszyny ani podzespołu ciężkiego lub trudnego w montażu. W ten sposób naprawiamy maszyny marki Spirit Fitness.

Gwarancja rozszerzona na ramę i części eksploatacyjne. Polega na tym że nawet po upłynięciu podstawowego okresu gwarancji - 2 lub 3 lat, elementy urządzenia ciągle podlegają darmowej naprawie lub wymianie np. przez 5 lat od momentu zakupu. Daje to klientowi prawo do darmowej naprawy lub wymiany. Klient wysyła do nas wadliwy element a dostaje z powrotem naprawiony lub nowy. Dotyczy to tylko naszych najlepszych maszyn gł. marek Spirit i Xterra. Gwarancja rozszerzona nie obejmuje powłoki lakierniczej.

Pojęcie "gwarancja domowa" oznacza, że przedmiot jest do użytku domowego i nie może być używany komercyjnie. Niektórzy producenci zastrzegają, że sprzęt zakupiony na FV uważany jest za zakup komercyjny i ogranicza warunki gwarancji. Przed zakupem na FV proszę dopytać o szczegóły. Dla większości maszyn fitness użytek domowy to ok 1 godz. użytkowania dziennie. Gwarancja domowa nie oznacza przyjazdu serwisu do domu klienta.

Pojęcie "gwarancja komercyjna" oznacza, że dany przedmiot może być używany w celach komercyjnych np. na siłowni. Użytek komercyjny zazwyczaj uważany jest za użytkowanie wiele godzin dziennie, bez ograniczeń.

Pojęcie "light commercial" lub "gwarancja komercyjna lekka" oznacza, że przedmiot może być używany w celach komercyjnych, w małym stopniu np. mała siłownia, hotel, spa. Użytek komercyjny lekki rozumiany jest przez używanie sprzętu kilka godzin dziennie ok 2 - 6 godzin.

Serwis wysyłkowy działa bardzo sprawnie i większość maszyn zostaje naprawiona w ciągu 7-14 dni od zgłoszenia usterki. Serwis z dojazdem to czas ok 2 - 4 tygodni, w zależności od dostępności serwisanta w danej lokalizacji. Prowadzimy serwis pogwarancyjny oraz posiadamy części do maszyn marek Spirit i Xterra, które sprzedajemy w naszym sklepie.

Każdy klient dostaje fakturę imienną drogą elektroniczną na adres email podany w zamówieniu. Od kilkunastu lat, nie dokładamy fizycznych dokumentów zakupowych do towaru. Faktura VAT na firmę nie zmienia warunków gwarancji produktu o ile produkt jest używany zgodnie z przeznaczeniem. Sprzęt kupiony na firmę ale używany w prywatnym domu zachowuje normalną gwarancję domową, podaną w opisie produktu. Gwarancja nie jest ograniczana lub pomniejszana ze względu na sam dokument. Przy reklamacji gwarancyjnej zwracamy uwagę na to czy sprzęt był używany zgodnie z przeznaczeniem, w warunkach domowych czy jest intensywnie eksploatowany na siłowni komercyjnej.

Od 2014 nie wystawiamy fizycznych, papierowych kart gwarancyjnych. Gwarancja na dany produkt jest zgodna z opisem produktu na stronie sklepu. Dokumentem potwierdzającym zakup jest paragon lub FV. W razie potrzeby, konsument może posłużyć się zrzutem ekranu, zdjęciem z oferty produktu. Sklep może dodać odpowiednie adnotacje gwarancyjne do faktury lub podpisać zobowiązanie gwarancyjne wcześniej przygotowane przez konsumenta np. na potrzeby PFRON lub innej instytucji współfinansującej zakup. Gwarancja producenta jest zobowiązaniem dobrowolnym, z którego producent może, ale nie musi się wywiązać. Wywiązać zawsze musi się natomiast sprzedawca, który jest zobowiązany do naprawy towaru z tytułu rękojmi. 

Czas gwarancji zaczyna liczyć się od momentu dostarczenia produktu do klienta. Ta zasada także obowiązuje przy zakupie produktu w przedsprzedaży. Produkt jest na gwarancji przez 2 lub 3 lata licząc od dostarczenia a nie od daty na fakturze.

Serwis pogwarancyjny do sprzętów których prowadzimy dystrybucję jest dodatkowo płatny, wyceny są ustalane indywidualnie.

Co podlega a co nie podlega gwarancji w sprzęcie fitness.

Zgrubienie pasa nowej bieżni to miejsce klejenia dwóch końców ze sobą. Jest to standardowy rodzaj łączenia, nie podlega reklamacji, tak to ma wyglądać.

Nakładki na prowadnice potrafią pękać z powodu wad materiałowych, złego wypoziomowania orbitreka, braku smarowania lub niedoskonałości prowadnicy. Szybko brudząca się rolka jest dobrym sygnałem, że nakładka może być pęknięta. Jest to szczególnie widoczne w sytuacji gdy  jedna rolka się brudzi a druga nie. Poniżej przykład nakładki aluminiowej orbitreka Xterra FS3.5e, która nadaje się do wymiany. Usterka jest ewidentna, podlega gwarancji.

Nakładka może być uszkodzona w wyniku zaniedbania klienta. Świadczą o tym liczne otarcia, zadrapania wzdłuż nakładki i uszkodzenia mechaniczne. W takiej sytuacji klient wymienia nakładki na własny koszt 15zł - 30zł za sztukę. Samodzielna wymiana jest bardzo prosta, zazwyczaj polega na odkręceniu i przykręceniu 2 śrub. Przy problemie z 1 nakładką, wymiana całego zestawu nie jest konieczna. Przy okazji warto sprawdzić, czy rolki są w dobrym stanie, czy są czyste, bez wbitych w nie ziaren piasku, które mogły by rysować nakładkę.

 

Serwis orbitreka Xterra FS3.5e. Błąd E1, wymiana silnika zmiany obciążenia, czujnika ruchu, linki silnika. Podlega gwarancji.

Błąd E1 w dużej części eliptyków oznacza błąd komunikacji konsoli z silnikiem zmiany obciążenia. Zaczyna wyświetlać się na konsoli przy pierwszej próbie zmiany obciążenia wywołanej przez użytkownika lub w uruchomionym programie treningowym. W 9 przypadkach na 10 jest to wina niesprawnego silnika. Silnik, który nie wykonuje pracy poprawnie i nie wysyła informacji zwrotnej do konsoli, że obciążenie zostało zmienione. Zazwyczaj w takiej sytuacji możemy zaobserwować, że silnik próbuje wykonać pracę ale nie daje rady. Wymagana jest tu wymiana silnika - kosz ok 50zł - 150zł + robocizna, jeśli orbitrek jest po gwarancji. W 1 przypadku na 10, problemem może być usterka konsoli lub usterka przewodu łączącego konsolę z silnikiem np. przetarty kabel, krzywy bolec jednej z wtyczek itp. Błąd wyświetla się szybciej np. natychmiastowo po próbie zmiany obciążenia z konsoli lub od razu po uruchomieniu orbitreka. 

  

Podskakiwanie rolek w orbitrekach z napędem przednim nie jest usterką, nie podlega gwarancji i naprawie. Jest to wynik nieprawidłowego użytkowania, braku synchronizacji nóg z rękoma oraz zmniejszenia nacisku stóp na platformy w trakcie jazdy. Nie tylko nie podlega gwarancji ale także może skutkować uszkodzeniami, które traktowane są jako "spowodowane przez użytkownika" i nie podlegają gwarancji.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl