Producenci

W 2015r. wprowadziliśmy możliwość wcześniejszego zamówienia towaru, na który czekamy. Zazwyczaj są to nowe dostawy dobrze znanych produktów. Za zamówiony towar należy zapłacić w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia, ponieważ ilość sztuk objętych obniżką jest bardzo ograniczona, szczególnie na początku przedsprzedaży, gdy ceny są najniższe. Obniżki dochodzą do 50%. Zamówienia w przedsprzedaży składa się tak samo, jak zamówienia standardowe, poprzez koszyk i płatność. Towar należy umieścić w koszyku, kliknąć zamawiam i postępować zgodnie z krokami zasugerowanymi przez stronę Sklepu. Zamówienia nieopłacone w ciągu 7 dni będą anulowane (po opłaceniu warto sprawdzić czy płatność na pewno została pobrana z konta).

Czas oczekiwania na dostawę zazwyczaj wynosi kilka tygodni od złożenia zamówienia i jest to jedyna różnica między zakupem w przedsprzedaży a standardowym zakupem w sklepie Axxo. Wszystkie warunki Regulaminu sklepu, gwarancja oraz formy płatności, wliczając w to raty, obowiązują normalnie.

Dokładne terminy dostaw znane są dopiero po odprawie celnej i jest to czas od 2 do 5 dni od odprawy. Prosimy o nie dzwonienie miesiąc wcześniej, z pytaniami o dokładne terminy, bo są one oficjalnie ogłaszane, jak tylko są nam znane. Dodatkowo klienci są informowani mejlowo.

Czas oczekiwania na dostawę może się zmienić, w stosunku do pierwotnie założonej prognozy. Towar potrafi utknąć w drodze morskiej, na odprawie celnej lub wyjść później z fabryki z przyczyn niezależnych od nas. Na terminy dostaw ostatnimi czasy mają wpływ działania wojenne w różnych częściach świata. Do tej pory, na kilkadziesiąt przedsprzedaży, mieliśmy tylko dwa - 3 tygodniowe opóźnienia i dwa opóźnienia kilkudniowe. Wszystkie inne przedsprzedaże zostały zrealizowane zgodnie z podanymi terminami lub przed czasem. Towar jest ubezpieczony i jak do tej pory zawsze dochodzi do klientów. Prosimy o nie zadawanie pytań o mało realne sytuacje dotyczące przejmowania towaru przez Somalijskich piratów, Tsunami, itp., to pokrywa ubezpieczenie i jeśli taka sytuacja się wydarzy to zaoferujemy zwrot pieniędzy lub sprzęt zbliżonej klasy w zamian.

Ceny i czas trwania przedsprzedaży uzależnione są od ilości zamówień i zainteresowania klientów. W dniu uruchomienia przedsprzedaży cena produktu jest najniższa. Po nowym zamówieniu złożonym przez kolejnego klienta podnosimy cenę i następny klient płaci więcej. Zgodnie z zasadą "kto pierwszy ten lepszy". Np. pierwsze 2 sztuki produktu sprzedajemy w cenie 5000 zł, 2 kolejne po 5300 zł, 2 kolejne po 5600 zł itd. Im bliżej terminu dostawy, tym cena bardziej zbliża się do tej sugerowanej przez producenta.

W ten sposób staramy się udostępnić wysokiej klasy produkty osobom, których normalnie nie było by stać na dobry jakościowo towar, w standardowych cenach. Cierpliwi klienci czekają na uruchomienie przedsprzedaży wiele miesięcy, by móc pozwolić sobie na lepszy towar w najniższej cenie.

Bardzo prosimy o nie pytanie, czy nie można było by opuścić ceny do poziomu z przed kilku dni / tygodni. Nie opuszczamy cen. Ceny i warunki sprzedaży nie podlegają negocjacji. Bardzo prosimy o zaniechanie prób targowania się. 

Nie wysyłamy za pobraniem ani po częściowej przedpłacie, ponieważ całą istotą przedsprzedaży jest to, że wcześniejsze płatności pomagają nam uniknąć kredytu i oprocentowania. Wysyłka pobraniowa jest działaniem wręcz przeciwnym w stosunku do tego, który chcemy osiągnąć. Bardzo prosimy o nie przesyłanie zapytań o wysyłki pobraniowe, wpłaty częściowe i płatności przy odbiorze.

Prosimy o nie pytanie, czy terminy podane są realne, bo są realne. Prosimy o nie pytanie, czy terminy są aktualne, bo aktualizujemy je na bieżąco. Prosimy o nie pytanie, czy sprzęt jest dostępny od ręki. Jeśli jest napisane, że jest, to jest, jeśli jest napisane, że nie nie ma, to nie ma. Dziękujemy za uszanowanie naszego czasu.

Nie znaleziono produktów spełniających podane kryteria.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl