



W celu uzyskania faktury proformy lub oferty na potrzebę instytucji finansującej, wystarczy złożyć normalne zamówienie na sprzęt, w uwagach do zamówienia wpisując słowo "proforma". W formie płatności proszę wybrać "przelew tradycyjny". Dokument zostanie wystawiony i wysłany drogą mejlową w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia. Również w uwagach można dopisać dane osobowe lub numer nadany przez instytucję pomocową. Jeśli proforma jest niezbędna w trybie pilnym, proszę zgłosić sprawę pod adresem bok@axxo.pl od razu po złożeniu zamówienia.
Dofinansowania do zakupu sprzętu organizowane przez PFRON, PCPR, MOPS i inne instytucje mogą wymagać dodatkowych dokumentów i formalności, ale w 9 przypadkach na 10 są realizowane bezproblemowo. Każda instytucja ma swoje indywidualne wymagania i procedury, do których chętnie się dostosowujemy. Wystawiamy faktury proforma, faktury z dłuższymi terminami płatności, jesteśmy też w stanie w pewnym stopniu zmienić nazwę sprzętu na fakturze, do puki mieści się to w granicach prawa. Np. zamiast słowa "orbitrek" możemy użyć "trenażer eliptyczny". Nie możemy dopisać "rehabilitacyjny", ale możemy "pomocny w rehabilitacji". Czasami do faktury dodajemy niezbędne dla fundacji adnotacje np. dodatkowe dane osobowe lub numer podopiecznego.
Każda placówka pomocowa podchodzi do zamówień z dofinansowaniem trochę inaczej i to co w jednym oddziale PFRONu jest załatwiane w ciągu 2-4 dni w innym może trwać kilka tygodni. Niektóre placówki płacą sklepowi za zamówiony sprzęt, inne zwracają środki po transakcji klientowi.
Kupując produkt z przedsprzedaży, warto zapoznać się wcześniej z zasadami działu Przedsprzedaże gdyż zamówienia nie opłacone w terminie są anulowane. Kupując w przedsprzedaży zachęcamy do opłacania zamówień samemu i późniejszego rozliczania ich z placówką pomocową.
Po każdej transakcji automatycznie wystawiana jest faktura imienna lub firmowa, którą konsument otrzymuje drogą elektroniczną w ciągu 2-6 dni od opłacenia zamówienia. Dzięki temu możemy dodać do transakcji dodatkowe informacje np. numer fundacji, dopisek że sprzęt będzie służył do rehabilitacji itd. W trakcie składania zamówienia przez stronę internetową jest opcja dodania odbiorcy innego niż płatnik.
- Wszelkie uwagi, które mają znaleźć się na fakturze proszę zamieścić w polu "uwagi" przy składaniu zamówienia.
- Owszem, faktury można korygować po wystawieniu. Uwagi proszę kierować pod adres bok@axxo.pl
- Do zamówień nie opłaconych faktury nie są generowane automatycznie.
- Wystawienie faktury nie zmienia warunków gwarancyjnych. Jeśli zakupiony sprzęt będzie używany domowo, czas trwania gwarancji nie będzie pomniejszony.
- W celu uzyskania faktury proforma, prosimy o dopisanie w uwagach "proforma".
- Opłacając fakturę prosimy w tytule wpisać numer zamówienia a później ewentualnie numer faktury.
Konsumentów prowadzących działalności gospodarcze informujemy, że zakup sprzętu na firmę nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami, obostrzeniami i skutkami negatywnymi, jest zgodne z prawem i jest popularną praktyką. W najgorszym wypadku, źle usprawiedliwiona faktura, zostanie przez US wykreślona z kosztów i podatek nie zostanie odpisany. Nie podlega to dalszym konsekwencjom.