Kontakt
+48 732 728 407
 
Poniedziałek - Czwartek: 9.00 - 15.00

 Magazyn / Serwis tel. 798 585 298 Pon - Pt: 10 - 17, Sob: 10 - 14 odbiory zamówionego towaru po wcześniejszym umówieniu. Opoczyńska 24, 97-200 Tomaszów Maz.

 

 
 

Instagram Axxo 

 
Gwarancja i Serwis

Gwarancja i serwis.

Rodzaje gwarancji:

Gwarancja door to door. Jest to standardowy rodzaj gwarancji obowiązujący w Unii Europejskiej Polega on na przesłaniu wadliwej części lub całego urządzenia do serwisu. Sklep zamawia kuriera lub pokrywa koszt przesyłki. Po naprawie serwis przesyła urządzenie z powrotem do klienta. Klient nie ponosi żadnych kosztów, ale jest zobowiązany do przygotowania sprzętu do wysyłki i wydania kurierowi. Jest to domyślny rodzaj gwarancji w naszym sklepie.

Gwarancja z dojazdem serwisanta, obowiązuje tylko dla wybranych produktów, które w opisie mają wyszczególnioną opcję dojazdu. Jest to drugi rodzaj gwarancji, wygodniejszy dla klienta aczkolwiek droższy. Polega na tym że w przypadku awarii do klienta przyjeżdża serwisant który usuwa usterkę sprzętu na miejscu, jeśli usterka jest znaczna. Przy łatwych w naprawie usterkach, wysyłamy części do samodzielnej wymiany, jak w gwarancji d2d np. konsolę, zasilacz, rolki, ale nigdy nie wysyłamy całej maszyny ani podzespołu ciężkiego lub trudnego w montażu. W ten sposób naprawiamy wszystkie maszyny marek Spirit i Sole Fitness.

Gwarancja rozszerzona na ramę i części eksploatacyjne. Polega na tym że nawet po upłynięciu podstawowego okresu gwarancji - 2 lub 3 lat, elementy urządzenia ciągle podlegają darmowej naprawie lub wymianie np. przez 5 lat od momentu zakupu. Daje to klientowi prawo do darmowej naprawy lub wymiany. Klient wysyła do nas wadliwy element a dostaje z powrotem naprawiony lub nowy. Dotyczy to tylko naszych najlepszych maszyn gł. marek Spirit i Xterra.

Pojęcie "gwarancja domowa" oznacza, że przedmiot jest do użytku domowego i nie może być używany komercyjnie. Niektórzy producenci zastrzegają, że sprzęt zakupiony na FV uważany jest za zakup komercyjny i ogranicza warunki gwarancji. Przed zakupem na FV proszę dopytać o szczegóły. Dla większości maszyn fitness użytek domowy to ok 1 godz. użytkowania dziennie.

Pojęcie "gwarancja komercyjna" oznacza, że dany przedmiot może być używany w celach komercyjnych np. na siłowni. Użytek komercyjny zazwyczaj uważany jest za użytkowanie wiele godzin dziennie, bez ograniczeń.

Pojęcie "light commercial" lub "gwarancja komercyjna lekka" oznacza, że przedmiot może być używany w celach komercyjnych, w małym stopniu np. mała siłownia, hotel, spa. Użytek komercyjny lekki rozumiany jest przez używanie sprzętu kilka godzin dziennie 3 - 6 godzin.

Serwis

Serwis wysyłkowy działa bardzo sprawnie i większość maszyn zostaje naprawiona w ciągu 3-6 dni od zgłoszenia usterki.

Serwis z dojazdem to czas ok 14 dni, w zależności od dostępności serwisanta w danej lokalizacji.

Prowadzimy serwis pogwarancyjny oraz posiadamy części do maszyn marek Spirit i Xterra, które sprzedajemy w naszym sklepie.

Reklamacje

Reklamacje proszę kierować pod adres sklep@axxo.pl z dopiskiem Reklamacja i numerem zamówienia w tytule np. "reklamacja 12345". W treści proszę o kilkuzdaniowy opis usterki oraz podanie swoich danych kontaktowych.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl