Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Na dzień 28.05.2020 wysyłki odbywają się z kilkudniowym opóźnieniem. Z uwagi na bardzo dużą ilość pracy, nie odbieramy telefonów a na maile odpisujemy z opóźnieniami dochodzącymi do 10 dni. Towar oznaczony jako dostępny jest faktycznie dostępny i można go zamawiać. Towar oznaczony jako niedostępny jest faktycznie niedostępny, proszę o niego nie pytać. Przepraszamy za utrudnienia.
 
Pon - Czw: 9.00 - 15.00
 
Nasza infolinia Tel. 732 728 407 jest niedostępna do odwołania, prosimy nie dzwonić. O kontakt prosimy pod adresem sklep@axxo.pl Czas odpowiedzi na email 5-10 dni.
 
Magazyn / Serwis tel. 798 585 298
Gwarancja i Serwis

Gwarancja i serwis.

Rodzaje gwarancji:

Gwarancja door to door. Jest to standardowy rodzaj gwarancji obowiązujący w Unii Europejskiej Polega on na dostarczeniu wadliwej części lub całego urządzenia do serwisu. Za spakowanie oraz uszkodzenia, które wystąpią w trakcie transportu sklep nie odpowiada. Klient zamawia kuriera a sklep pokrywa koszt przesyłki, do wysokości aktualnie najtańszej dostępnej przesyłki. Po naprawie serwis przesyła urządzenie z powrotem do klienta. Klient jest zobowiązany do przygotowania sprzętu do wysyłki, wydania kurierowi lub osobistego dostarczenia do serwisu. Jest to domyślny rodzaj gwarancji w naszym sklepie.

Gwarancja z dojazdem serwisanta, obowiązuje tylko dla wybranych produktów, które w opisie mają wyszczególnioną opcję dojazdu. Jest to drugi rodzaj gwarancji, wygodniejszy dla klienta aczkolwiek droższy. Polega na tym że w przypadku awarii do klienta przyjeżdża serwisant który usuwa usterkę sprzętu na miejscu, jeśli usterka jest znaczna. Przy łatwych w naprawie usterkach, wysyłamy części do samodzielnej wymiany, jak w gwarancji d2d np. konsolę, zasilacz, rolki, ale nigdy nie wysyłamy całej maszyny ani podzespołu ciężkiego lub trudnego w montażu. W ten sposób naprawiamy maszyny marek Axxo i Spirit, z wyjątkiem modelu XT185, który do 28/03/2020 jest na gwarancji d2d.

Gwarancja rozszerzona na ramę i części eksploatacyjne. Polega na tym że nawet po upłynięciu podstawowego okresu gwarancji - 2 lub 3 lat, elementy urządzenia ciągle podlegają darmowej naprawie lub wymianie np. przez 5 lat od momentu zakupu. Daje to klientowi prawo do darmowej naprawy lub wymiany. Klient wysyła do nas wadliwy element a dostaje z powrotem naprawiony lub nowy. Dotyczy to tylko naszych najlepszych maszyn gł. marek Spirit i Xterra.

Pojęcie "gwarancja domowa" oznacza, że przedmiot jest do użytku domowego i nie może być używany komercyjnie. Niektórzy producenci zastrzegają, że sprzęt zakupiony na FV uważany jest za zakup komercyjny i ogranicza warunki gwarancji. Przed zakupem na FV proszę dopytać o szczegóły. Dla większości maszyn fitness użytek domowy to ok 1 godz. użytkowania dziennie.

Pojęcie "gwarancja komercyjna" oznacza, że dany przedmiot może być używany w celach komercyjnych np. na siłowni. Użytek komercyjny zazwyczaj uważany jest za użytkowanie wiele godzin dziennie, bez ograniczeń.

Pojęcie "light commercial" lub "gwarancja komercyjna lekka" oznacza, że przedmiot może być używany w celach komercyjnych, w małym stopniu np. mała siłownia, hotel, spa. Użytek komercyjny lekki rozumiany jest przez używanie sprzętu kilka godzin dziennie 3 - 6 godzin.

Serwis

Serwis wysyłkowy działa bardzo sprawnie i większość maszyn zostaje naprawiona w ciągu 7-14 dni od zgłoszenia usterki. Serwis z dojazdem to czas ok 14 dni, w zależności od dostępności serwisanta w danej lokalizacji. Prowadzimy serwis pogwarancyjny oraz posiadamy części do maszyn marek Spirit i Xterra, które sprzedajemy w naszym sklepie.

Reklamacje

Reklamacje proszę kierować pod adres sklep@axxo.pl z dopiskiem Reklamacja i numerem zamówienia w tytule np. "reklamacja 12345". W opisie reklamacji prosimy o: nazwę reklamowanego sprzętu, numer seryjny jeśli jest, dane kontaktowe klienta - Imię, Nazwisko, adres, nr telefonu klienta, adres email, jeśli to możliwe nr zamówienia, krótki opis usterki, ew. zdjęcia lub film.

Karty gwarancyjne. Od kilku lat odchodzi się od wystawiania kart gwarancyjnych ponieważ rękojmia jest zazwyczaj lepszą ochroną konsumenta niż gwarancja. Gwarancja producenta jest zobowiązaniem dobrowolnym, z którego producent może, ale nie musi się wywiązać. Wywiązać zawsze musi się natomiast sprzedawca, który jest zobowiązany do naprawy towaru z tytułu rękojmi. Dokumentem potwierdzającym zakup jest paragon lub FV.

Promocje
Endurance FB300 Air Bike
Endurance FB300 Air Bike
3 999,00 zł 2 999,00 zł
szt.
Safety Squat Bar - gryf do przysiadów
Safety Squat Bar - gryf do przysiadów
599,00 zł 399,00 zł
szt.
Gryf Axxo Powerlifting Black
Gryf Axxo Powerlifting Black
1 600,00 zł 1 500,00 zł
szt.
Bieżnia Axxo Model 1.0
Bieżnia Axxo Model 1.0
13 999,00 zł 8 499,00 zł
szt.
Orbitrek Xterra FS3.5
Orbitrek Xterra FS3.5
2 999,00 zł 2 400,00 zł
szt.
Zestaw gum oporowych z uchwytami - ekspander
Zestaw gum oporowych z uchwytami - ekspander
149,00 zł 99,00 zł
szt.
Bieżnia Spirit Fitness XT285
Bieżnia Spirit Fitness XT285
6 699,00 zł 4 500,00 zł
szt.
Spirit XBR55 Rower poziomy
Spirit XBR55 Rower poziomy
5 199,00 zł 4 399,00 zł
Orbitrek Spirit XE195
Orbitrek Spirit XE195
5 500,00 zł 4 600,00 zł
szt.
Orbitrek Xterra FS3.9e
Orbitrek Xterra FS3.9e
4 250,00 zł 3 299,00 zł
szt.
Orbitrek Spirit XE795
Orbitrek Spirit XE795
10 199,00 zł 8 499,00 zł
Orbitrek Spirit E-Glide CG800
Orbitrek Spirit E-Glide CG800
9 999,00 zł 7 499,00 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl