Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Biuro Obsługi Klienta
Pon - Czw.: 9.00 - 15.00
tel. 732 728 407
 
Wysyłki/ Magazyn / Serwis
tel. 798 585 298
 
Sprzedaż stacjonarna, konsultacje na miejscu i odbiory tylko po wcześniejszym umówieniu.
 
W kontakcie uprzejmie prosimy o podpisywanie się imieniem i nazwiskiem. Korespondencja anonimowa jest traktowana jako spam.
 
Axxo
ul. Opoczyńska 24
97-200 Tomaszów Mazowiecki
NIP: PL7732293100
REGON: 101319309
 
Gwarancja i Serwis

Rodzaje gwarancji:

Gwarancja door to door. Jest to standardowy rodzaj gwarancji obowiązujący w Unii Europejskiej Polega on na dostarczeniu wadliwej części lub całego urządzenia do serwisu. Za spakowanie oraz uszkodzenia, które wystąpią w trakcie transportu sklep nie odpowiada. Klient zamawia kuriera a sklep pokrywa koszt przesyłki, do wysokości aktualnie najtańszej dostępnej przesyłki. Po naprawie serwis przesyła urządzenie z powrotem do klienta. Klient jest zobowiązany do przygotowania sprzętu do wysyłki, wydania kurierowi lub osobistego dostarczenia do serwisu. Jest to domyślny rodzaj gwarancji w naszym sklepie.

Gwarancja z dojazdem serwisanta, obowiązuje tylko dla wybranych produktów, które w opisie mają wyszczególnioną opcję dojazdu. Jest to drugi rodzaj gwarancji, wygodniejszy dla klienta aczkolwiek droższy. Polega na tym że w przypadku awarii do klienta przyjeżdża serwisant który usuwa usterkę sprzętu na miejscu, jeśli usterka jest znaczna. Przy łatwych w naprawie usterkach, wysyłamy części do samodzielnej wymiany, jak w gwarancji door to door np. konsolę, zasilacz, rolki, ale nigdy nie wysyłamy całej maszyny ani podzespołu ciężkiego lub trudnego w montażu. W ten sposób naprawiamy maszyny marki Spirit Fitness.

Gwarancja rozszerzona na ramę i części eksploatacyjne. Polega na tym że nawet po upłynięciu podstawowego okresu gwarancji - 2 lub 3 lat, elementy urządzenia ciągle podlegają darmowej naprawie lub wymianie np. przez 5 lat od momentu zakupu. Daje to klientowi prawo do darmowej naprawy lub wymiany. Klient wysyła do nas wadliwy element a dostaje z powrotem naprawiony lub nowy. Dotyczy to tylko naszych najlepszych maszyn gł. marek Spirit i Xterra.

Pojęcie "gwarancja domowa" oznacza, że przedmiot jest do użytku domowego i nie może być używany komercyjnie. Niektórzy producenci zastrzegają, że sprzęt zakupiony na FV uważany jest za zakup komercyjny i ogranicza warunki gwarancji. Przed zakupem na FV proszę dopytać o szczegóły. Dla większości maszyn fitness użytek domowy to ok 1 godz. użytkowania dziennie. Gwarancja domowa nie oznacza przyjazdu serwisu do domu klienta.

Pojęcie "gwarancja komercyjna" oznacza, że dany przedmiot może być używany w celach komercyjnych np. na siłowni. Użytek komercyjny zazwyczaj uważany jest za użytkowanie wiele godzin dziennie, bez ograniczeń.

Pojęcie "light commercial" lub "gwarancja komercyjna lekka" oznacza, że przedmiot może być używany w celach komercyjnych, w małym stopniu np. mała siłownia, hotel, spa. Użytek komercyjny lekki rozumiany jest przez używanie sprzętu kilka godzin dziennie 2 - 6 godzin.

Serwis wysyłkowy działa bardzo sprawnie i większość maszyn zostaje naprawiona w ciągu 7-14 dni od zgłoszenia usterki. Serwis z dojazdem to czas ok 2 - 4 tygodni, w zależności od dostępności serwisanta w danej lokalizacji. Prowadzimy serwis pogwarancyjny oraz posiadamy części do maszyn marek Spirit i Xterra, które sprzedajemy w naszym sklepie.

Reklamacje proszę kierować pod adres bok@axxo.pl lub serwisaxxo@gmail.com (pod ten adres prosimy o wysyłanie dużych załączników np. filmów) z dopiskiem "Reklamacja" i numerem zamówienia w tytule np. "Reklamacja 12345". W opisie reklamacji prosimy o: nazwę reklamowanego sprzętu, numer seryjny jeśli jest, dane kontaktowe klienta - Imię, Nazwisko, adres, nr telefonu klienta, adres email, jeśli to możliwe nr zamówienia, krótki opis usterki, ew. zdjęcia lub film.

Karty gwarancyjne. Od 2014 nie wystawiamy fizycznych, papierowych kart gwarancyjnych. Gwarancja na dany produkt jest zgodna z opisem produktu na stronie sklepu. Dokumentem potwierdzającym zakup jest paragon lub FV. W razie potrzeby, konsument może posłużyć się zrzutem ekranu z oferty produktu. Sklep może dodać odpowiednie adnotacje gwarancyjne do faktury lub podpisać zobowiązanie gwarancyjne wcześniej przygotowane przez konsumenta np. na potrzeby PFRON lub innej instytucji współfinansującej zakup. Gwarancja producenta jest zobowiązaniem dobrowolnym, z którego producent może, ale nie musi się wywiązać. Wywiązać zawsze musi się natomiast sprzedawca, który jest zobowiązany do naprawy towaru z tytułu rękojmi. 

Serwis pogwarancyjny do sprzętów których prowadzimy dystrybucję jest dodatkowo płatny, wyceny są ustalane indywidualnie.

Czas gwarancji zaczyna liczyć się od momentu dostarczenia produktu do klienta. Ta zasada także obowiązuje przy zakupie produktu w przedsprzedaży. Produkt jest na gwarancji przez 2 lub 3 lata licząc od dostarczenia a nie od daty na fakturze.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl