Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Kontakt
 
Pon - Czw.: 9.00 - 15.00
Wysyłki / Biuro
tel. 798 585 298
 
Serwis
tel. 535 914 575
 
Doradztwo sprzętowe nieczynne do Marca 2024r.
tel. 732 728 407
 
Sprzedaż stacjonarna, konsultacje na miejscu i odbiory tylko po wcześniejszym umówieniu. W kontakcie uprzejmie prosimy o podpisywanie się imieniem i nazwiskiem. Korespondencja anonimowa jest traktowana jako spam.
 
Axxo
ul. Opoczyńska 24
97-200 Tomaszów Mazowiecki
NIP: PL7732293100
REGON: 101319309
 
Dostawa

Statusy zamówień

  • złożone - czekamy na płatność, przy braku płatności w ciągu 7 dni zamówienie będzie anulowane
  • przyjęte do realizacji - zamówienie w trakcie procesowania
  • oczekiwanie na dostawę - dla produktów oznaczonych jako "przedsprzedaż", czekamy na dostawę do naszych magazynów
  • w trakcie kompletowania - fizyczne przygotowanie towaru do wysyłki lub dostawy z montażem
  • gotowe do wysyłki - towar spakowany, oczekuje na odebranie przez kuriera
  • przesyłka wysłana - towar odebrany z naszych magazynów, powinien zostać dostarczony w ciągu 1-2 dni roboczych
  • odebrane - klient odebrał towar
  • anulowane - zamówienie anulowane z powodu braku płatności

Wysyłka kurierska jest domyślną formą dostawy większości produktów w sklepie Axxo.

  • Kurier nie ma obowiązku pomagania przy wnoszeniu zamówionego towaru, jeżeli jego waga przekracza 20kg.
  • Kurier nie ma obowiązku dostawy na konkretny dzień i godzinę. Najczęściej dostawy odbywają się w godzinach roboczych, w dni robocze.
  • Dla większości produktów koszt dostawy jest wliczony w cenę.
  • Czas dostawy jest zależny od produktu, zazwyczaj wynosi 2-5 dni roboczych. Wyjątkiem są artykuły oznaczone jako "Przedsprzedaż", dla których termin dostaw jest ustalany indywidualnie i może ulec zmianie od planowanej na początku dostawy o 2 - 4 tygodnie.
  • Towar wcześniej zamówiony można odbierać osobiście z naszych magazynów w Tomaszowie Mazowieckim tylko po wcześniejszym umówieniu.
  • Przesyłki paletowe duże np. bieżnie wysyłamy kurierem Hellmann - duży samochód dostawczy z windą.
  • Przesyłki paletowe średnie np. talerze, hantle, kettle w dużej ilości i inny sprzęt cardio wysyłamy kurierem Hellmann, Dhl, Fedex - ciężarówka z windą.
  • Przesyłki małe, pojedyncze sztuki lub małe ilości ciężarów wysyłamy kurierem Fedex, Inpost - samochód dostawczy bez windy.
  • Sztangi i klatki ciężarowe i inne elementy długie, pow. 2 m, wysyłamy kurierem DPD. Mniejsze części do klatek mogą być dosyłane kurierem Fedex lub na palecie w przypadku dużego zamówienia.
  • Nie wysyłamy za granicę
  • Nie wysyłamy za pobraniem
  • Ze względu na gabaryty i wagę towaru, w przypadku odstąpienia od umowy odesłanie towaru może wiązać się z wyższymi kosztami niż zwykła przesyłka pocztowa.

Dostawa z montażem i wniesieniem jest to usługa dodatkowo płatna (ok 600 zł), która zostanie wznowiona od Lutego 2024r.

  • Usługa realizowana jest przez mechaników firmy Axxo, którzy na codzień zajmują się serwisowaniem sprzętu.
  • Wnosimy do wysokości 1, ewentualnie 2 piętra, w zależności od stopnia trudności noszenia.
  • Możliwość dokupienia opcji wniesienia i montażu występuje tylko i wyłącznie dla produktów, które mają to wyszczególnione w opisie. Zabezpieczenie miejsca wniesienia i montażu jest obowiązkiem klienta. Sklep dokłada wszelkich starań, by sprzęt został dostarczony bez uszkodzeń ale nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w trakcie wnoszenia i montażu.
  • W celu sprawnej dostawy z montażem przeprowadzonej przez naszych serwisantów prosimy o poinformowanie Sklepu o wszelkich trudnościach i nietypowych okolicznościach związanych z noszeniem np. wąska klatka schodowa z zakrętami, schody i ściany z nietypowych materiałów wymagające specjalistycznego zabezpieczenia, barierki z kruchych materiałów np. szkła itd.
  • Nie mamy możliwości dokupienia opcji wniesienia, montażu, umówienia na konkretny dzień lub godzinę dostawy w firmie kurierskiej. Aktualnie, żadna firma kurierska nie oferuje takich możliwości dla przesyłek wysoko-gabarytowych. Wniesienie dostępne jest tylko wraz z montażem przez naszych pracowników.
  • Czas realizacji to dodatkowe 2-4 tygodnie w zależności od lokalizacji. Klienci bliżej naszej bazy w Tomaszowie Mazowieckim są obsługiwani szybciej.
  • Klient odpowiedzialny jest za przygotowanie drogi wnoszenia, usunięcie przeszkód np. rowerów, kwiatków z klatki schodowej oraz zabezpieczenie drogi np. szklanych barierek, schodów z delikatnych i drogich materiałów itd.
  • Dostawcy mają prawo do odmowy podjęcia próby wnoszenia jeśli wnoszenie obarczone jest ryzykiem narażenia zdrowia lub życia dostawcy, ryzykiem uszkodzenia sprzętu lub własności nabywcy.
  • Zdecydowanie nie wnosimy po schodach spiralnych, wąskich, wykonanych z mikrocementu, niestabilnych, niezabezpieczonych barierką itp.

Odbiór towaru przez naszych pracowników z domu klienta.

W przypadku odbioru lub wymiany towaru przez nasz serwis, klient zobowiązany jest do przygotowania towaru. Odbieramy sprzęt wyczyszczony, przygotowany do zabrania z poziomu parteru. Możliwy jest też zwrot za pośrednictwem firmy kurierskiej. W takiej sytuacji, klient jest odpowiedzialny za bezpieczne odesłanie sprzętu a sklep pokrywa koszt transportu do wysokości najtańszej komercyjnie dostępnej usługi kurierskiej (np. na rok 2023 wysyłka na palecie Euro to koszt 150 zł a na palecie podwójnej 250 zł). Nie wymagamy oryginalnego opakowania aczkolwiek jest ono pomocne w przy dobrym zabezpieczeniu sprzętu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl