Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
W dniach 18-24 Lipca, biuro obsługi klienta jest nieczynne. W sprawach technicznych proszę o kontakt z serwisem i magazynem.
 
Biuro Obsługi Klienta
Pon - Czw.: 9.00 - 15.00
tel. 732 728 407
 
Wysyłki/ Magazyn / Serwis
tel. 798 585 298
w dniach 7-14.04 serwis nieczynny
 
Axxo
ul. Opoczyńska 24
97-200 Tomaszów Mazowiecki
NIP: PL7732293100
REGON: 101319309
 
Dostawa
  • Kurier nie ma obowiązku pomagania przy wnoszeniu zamówionego towaru, jeżeli jego waga przekracza 30kg.
  • Kurier nie ma obowiązku dostawy na konkretny dzień i godzinę. Najczęściej dostawy odbywają się w godzinach roboczych, w dni robocze.
  • Dla większości produktów koszt dostawy jest wliczony w cenę.
  • O możliwość wniesienia z montażem za 400 zł proszę pytać telefonicznie.
  • Czas dostawy jest zależny od produktu, zazwyczaj wynosi 2-5 dni roboczych. Wyjątkiem są artykuły oznaczone jako "Przedsprzedaż", dla których termin dostaw jest ustalany indywidualnie i może ulec zmianie od planowanej na początku dostawy o 2 - 4 tygodnie.
  • Towar wcześniej zamówiony można odbierać osobiście z naszych magazynów w Tomaszowie Mazowieckim tylko po wcześniejszym umówieniu.
  • Przesyłki paletowe duże np. bieżnie wysyłamy kurierem Hellmann - duży samochód dostawczy z windą.
  • Przesyłki paletowe średnie np. talerze, hantle, kettle w dużej ilości i inny sprzęt cardio wysyłamy kurierem Hellmann, Dhl, Fedex - duży samochód dostawczy z windą.
  • Przesyłki małe, pojedyncze sztuki lub małe ilości ciężarów wysyłamy kurierem Fedex, Inpost - samochód dostawczy bez windy.
  • Sztangi i klatki ciężarowe i inne elementy długie, pow. 2 m, wysyłamy kurierem DPD. Mniejsze części do klatek mogą być dosyłane kurierem Fedex lub na palecie w przypadku dużego zamówienia.
  • Nie wysyłamy za granicę
  • Nie wysyłamy za pobraniem
  • Możliwość dokupienia opcji wniesienia i montażu występuje tylko i wyłącznie dla produktów, które mają to wyszczególnione w opisie. Zabezpieczenie miejsca wniesienia i montażu jest obowiązkiem klienta. Sklep dokłada wszelkich starań, by sprzęt został dostarczony bez uszkodzeń ale nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w trakcie wnoszenia i montażu.
  • W celu sprawnej dostawy z montażem przeprowadzonej przez naszych serwisantów prosimy o poinformowanie Sklepu o wszelkich trudnościach i nietypowych okolicznościach związanych z noszeniem np. wąska klatka schodowa z zakrętami, schody i ściany z nietypowych materiałów wymagające specjalistycznego zabezpieczenia, barierki z kruchych materiałów np. szkła itd. Nie mamy możliwości dokupienia opcji wniesienia, montażu, umówienia na konkretny dzień lub godzinę dostawy w firmie kurierskiej. Aktualnie, żadna firma kurierska nie oferuje takich możliwości dla przesyłek wysoko-gabarytowych.
  • Ze względu na gabaryty i wagę towaru, w przypadku odstąpienia od umowy odesłanie towaru może wiązać się z wyższymi kosztami niż zwykła przesyłka pocztowa.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl