Najczęściej zadawane pytania:
- Dystans na orbitreku podawany jest w Milach czy Kilometrach? Odp: Dystans jest mierzony w niezidentyfikowanych jednostkach, ponieważ orbitrek fizycznie nie przemieszcza się w przestrzeni w trakcie użytkowania i nie ma przemieszczającego się odpowiednika. Niektórzy producenci podają np. kilometry lub mile ale te dane nie przekładają się na realne, użyteczne wartości.
- Do dostarczonego sprzętu nie dołączono paragonu? Odp: Dokumenty typu FV / paragon dosyłamy drogą elektroniczną ponieważ tak jest szybciej i taniej. Do większości sprzętów nie dodajemy żadnych fizycznych dokumentów ponieważ nie są one obowiązkowe.
- A nie dało by się taniej? Negocjując cenę warto użyć zdroworozsądkowych, dorosłych argumentów. Ceny podlegają negocjacji, gdy ten sam towar / usługa są dostępne w innych sklepach na bardziej atrakcyjnych warunkach.
- Czy mogę dostać rabat? Udzielamy rabatów klientom oferującym w zamian np. wymianę za inną usługę lub reklamę w mediach, sklepach i instytucjach. Influencerom promującym nasze produkty. Wspieramy też kluby sportowe, instytucje wychowawcze i przedsięwzięcia charytatywne. Jesteśmy też otwarci na zniżki po transakcyjne w zamian za możliwość udostępnienia zdjęć i filmów z wyposażenia własnej siłowni w celach marketingowych.
- Towar zdrożał w ciągu ostatnich kilku dni / godzin / minut, czy mogę kupić go w starej cenie? Zazwyczaj ceny są uzależnione od ilości produktów na magazynie i im mamy ich mniej, tym cena jest wyższa i zmienia się całkiem szybko. Po podniesieniu, ceny nie podlegają negocjacji.
- Po przejściu do płatności towar w koszyku zdrożał lub jest niedostępny, co robić? Niestety przy końcówkach serii lub promocji, w sytuacji gdy kilka osób w tym samym momencie składa zamówienie, a dostępna jest tylko jedna sztuka w promocji, lub jest to ostatnia dostępna sztuka, zamówienie działa zasada "kto pierwszy ten lepszy" i realizowane jest to zamówienie, które jako pierwsze zostanie złożone.
- W nowym urządzeniu konsola wyświetla przebieg np. 60km. Czy sprzęt jest nowy? Odp: Tak, konsole sprzętów kardio często są testowane elektronicznie, w celu sprawdzenia działania. Nowy sprzęt może wskazywać symboliczny przebieg - do 100km.
- Czy wysyłamy za pobraniem? Odp: Nie, nie wysyłamy za pobraniem, nasi klienci nigdy nie płacą przy odbiorze towaru od kuriera. Pobranie jest najczęstszym sposobem wyłudzeń i internetowych oszustw. Polecamy dokonywanie transakcji z płatnością tylko przelewem na konto.
- Czy kurier pomaga przy wnoszeniu na piętro? Czy można dopłacić do wniesienia? Odp: Nie, kurier nie wnosi przesyłek cięższych niż 30kg i aktualnie żadna firma kurierska nie ma usługi dostawy z wniesieniem w ofercie. Żaden kurier paletowy nie dostarcza towaru w Soboty lub Niedziele. Niestety dostawy odbywają się najczęściej w dni robocze w godzinach roboczych.
- Z towarem nie było karty gwarancyjnej - co robić? Odp: nic. Od kilku lat odchodzi się od wystawiania kart gwarancyjnych ponieważ rękojmia jest zazwyczaj lepszą ochroną konsumenta niż gwarancja. Gwarancja producenta jest zobowiązaniem dobrowolnym, z którego producent może, ale nie musi się wywiązać. Wywiązać zawsze musi się natomiast sprzedawca, który jest zobowiązany do naprawy towaru z tytułu rękojmi. Dokumentem potwierdzającym zakup jest paragon lub FV.
- Różnica między orbitrekiem a samochodem i laptopem. Szukając standardów z branży motoryzacyjnej w kilkadziesiąt razy biedniejszej branży fintess, niestety czeka Państwa rozczarowanie, bo na każdym poziomie sprzętu i obsługi sprzedażowej ten standard jest znacznie niższy. W fitnesie inżynierowie, monterzy i sprzedawcy pracują na innych zasadach, bo nie każdy człowiek ma w życiu po kilka orbitreków i nie są one warte nowej Skody. Z całym szacunkiem, jaki mam do inżynierów, projektantów maszyn i naszych klientów, często konsumenckie oczekiwania są nieadekwatne do ceny, jaką konsument zapłacił za urządzenie, które jest zaprojektowane do nabijania kilometrów. Taką też wymianę mejli kilka razy do roku odbywamy z projektantem, lakiernikiem, mechanikiem, spawaczem i inżynierem, który swojej Skodzie miał ładniejszy lakier, równiejsze spawy i zawieszenie nie stukało. Orbitrek lub bieżnia to nie nowy MacBook, Mercedes klasy S ani myśliwiec trzeciej generacji.
- Pokład bieżni jest uniesiony z przodu, pomimo faktu, że konsola pokazuje poziom zero. Jest to zabieg celowy we wszystkich bieżniach elektrycznych wynikający z faktu, że pas biegowy jest wprawiany w ruch przez silnik. To znacznie zmniejsza wysiłek biegacza i aby odzwierciedlić warunki realnego biegania, pokład bieżni jest ustawiony lekko pod górkę, by zrekompensować fakt, że to nie użytkownik wprawią pas biegowy w ruch. Dzięki temu bieg lekko pod górkę powinien potrzebować od biegacza, zbliżonego wysiłku, co bieg po zupełnie płaskim terenie w warunkach zewnętrznych.
- Na bieżni, dystans, prędkość, tempo i tętno mogą być mierzone inaczej niż w w terenie. Wartości na konsoli nie są dokładne i nie odzwierciedlają realnych wyników. Są to wartości przybliżone, które służą do porównywania wyników na tym samym sprzęcie. Czasy i dystanse na bieżni nie przekładają się na czasy i dystanse w terenie.
- Używanie sprzętu na tarasie, balkonie i w innym nieogrzewanym pomieszczeniu może skutkować przyspieszonym rdzewieniem, awariami podzespołów elektronicznych i utratą gwarancji. Nie polecamy trzymania sprzętu w miejscach z dużą amplitudą temperatur i występowaniem skropliny na elementach metalowych i elektronicznych.