Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Pon - Pt.: 9.00 - 15.00
Biuro tel. 533 481 581
Magazyn / Serwis tel. 798 585 298
Pytania odpowiedzi rabaty wysyłki

Najczęściej zadawane pytania:

  1. Dystans na orbitreku podawany jest w Milach czy Kilometrach? Odp: Dystans jest mierzony w niezidentyfikowanych jednostkach, ponieważ orbitrek fizycznie nie przemieszcza się w przestrzeni w trakcie użytkowania i nie ma przemieszczającego się odpowiednika. Niektórzy producenci podają np. kilometry lub mile ale te dane nie przekładają się na realne, użyteczne wartości.
  2. Do dostarczonego sprzętu nie dołączono paragonu? Odp: Dokumenty typu FV / paragon dosyłamy drogą elektroniczną ponieważ tak jest szybciej i taniej. Do większości sprzętów nie dodajemy żadnych fizycznych dokumentów ponieważ nie są one obowiązkowe.
  3. A nie dało by się taniej? Negocjując cenę warto użyć zdroworozsądkowych, dorosłych argumentów. Ceny podlegają negocjacji, gdy ten sam towar / usługa są dostępne w innych sklepach na bardziej atrakcyjnych warunkach.
  4. Czy mogę dostać rabat? Udzielamy rabatów klientom oferującym w zamian np. wymianę za inną usługę lub reklamę w mediach, sklepach i instytucjach. Influencerom promującym nasze produkty. Wspieramy też kluby sportowe, instytucje wychowawcze i przedsięwzięcia charytatywne. Jesteśmy też otwarci na zniżki po transakcyjne w zamian za możliwość udostępnienia zdjęć i filmów z wyposażenia własnej siłowni w celach marketingowych.
  5. Towar zdrożał w ciągu ostatnich kilku dni / godzin / minut, czy mogę kupić go w starej cenie? Zazwyczaj ceny są uzależnione od ilości produktów na magazynie i im mamy ich mniej, tym cena jest wyższa i zmienia się całkiem szybko. Po podniesieniu, ceny nie podlegają negocjacji.
  6. Po przejściu do płatności towar w koszyku zdrożał lub jest niedostępny, co robić? Niestety przy końcówkach serii lub promocji, w sytuacji gdy kilka osób w tym samym momencie składa zamówienie, a dostępna jest tylko jedna sztuka w promocji, lub jest to ostatnia dostępna sztuka, zamówienie działa zasada "kto pierwszy ten lepszy" i realizowane jest to zamówienie, które jako pierwsze zostanie złożone.
  7. W nowym urządzeniu konsola wyświetla przebieg np. 60km. Czy sprzęt jest nowy? Odp: Tak, konsole sprzętów kardio często są testowane elektronicznie, w celu sprawdzenia działania. Nowy sprzęt może wskazywać symboliczny przebieg - do 100km.
  8. Czy wysyłamy za pobraniem? Odp: Nie, nie wysyłamy za pobraniem, nasi klienci nigdy nie płacą przy odbiorze towaru od kuriera. Pobranie jest najczęstszym sposobem wyłudzeń i internetowych oszustw. Polecamy dokonywanie transakcji z płatnością tylko przelewem na konto.
  9. Czy kurier pomaga przy wnoszeniu na piętro? Czy można dopłacić do wniesienia? Odp: Nie, kurier nie wnosi przesyłek cięższych niż 30kg i aktualnie żadna firma kurierska nie ma usługi dostawy z wniesieniem w ofercie. Żaden kurier paletowy nie dostarcza towaru w Soboty lub Niedziele. Niestety dostawy odbywają się najczęściej w dni robocze w godzinach roboczych.
  10. Z towarem nie było karty gwarancyjnej - co robić? Odp: nic. Od kilku lat odchodzi się od wystawiania kart gwarancyjnych ponieważ rękojmia jest zazwyczaj lepszą ochroną konsumenta niż gwarancja. Gwarancja producenta jest zobowiązaniem dobrowolnym, z którego producent może, ale nie musi się wywiązać. Wywiązać zawsze musi się natomiast sprzedawca, który jest zobowiązany do naprawy towaru z tytułu rękojmi. Dokumentem potwierdzającym zakup jest paragon lub FV.
  11. Pokład bieżni jest uniesiony z przodu, pomimo faktu, że konsola pokazuje poziom zero. Jest to zabieg celowy we wszystkich bieżniach elektrycznych wynikający z faktu, że pas biegowy jest wprawiany w ruch przez silnik. To znacznie zmniejsza wysiłek biegacza i aby odzwierciedlić warunki realnego biegania, pokład bieżni jest ustawiony lekko pod górkę, by zrekompensować fakt, że to nie użytkownik wprawią pas biegowy w ruch. Dzięki temu bieg lekko pod górkę powinien potrzebować od biegacza, zbliżonego wysiłku, co bieg po zupełnie płaskim terenie w warunkach zewnętrznych.
  12. Na bieżni, dystans, prędkość, tempo i tętno mogą być mierzone inaczej niż w w terenie. Wartości na konsoli nie są dokładne i nie odzwierciedlają realnych wyników. Są to wartości przybliżone, które służą do porównywania wyników na tym samym sprzęcie. Czasy i dystanse na bieżni nie przekładają się na czasy i dystanse w terenie.
Promocje
Ramiona asekuracyjne Axxo
Ramiona asekuracyjne Axxo
450,00 zł 399,00 zł
szt.
Orbitrek Spirit E-Glide CG800
Orbitrek Spirit E-Glide CG800
9 999,00 zł 9 000,00 zł
szt.
Gryf Axxo Powerlifting Stainless
Gryf Axxo Powerlifting Stainless
2 900,00 zł 2 100,00 zł
szt.
Wioślarz Spirit CRW800H2o
Wioślarz Spirit CRW800H2o
4 000,00 zł 3 200,00 zł
szt.
Orbitrek Xterra FS3.5
Orbitrek Xterra FS3.5
2 999,00 zł 2 900,00 zł
szt.
Orbitrek Xterra FS3.9e
Orbitrek Xterra FS3.9e
4 250,00 zł 4 199,00 zł
szt.
Orbitrek Spirit XE295
Orbitrek Spirit XE295
5 999,00 zł 5 300,00 zł
szt.
Hantla Hex
Hantla Hex
350,00 zł 280,00 zł
Gryf Samtek Powerlifting Stainless
Gryf Samtek Powerlifting Stainless
2 900,00 zł 2 100,00 zł
szt.
Bieżnia Spirit CT900
Bieżnia Spirit CT900
21 999,00 zł 13 999,00 zł
szt.
Gryf Axxo 450, Olimpijski, 220 CM, 20 KG
Gryf Axxo 450, Olimpijski, 220 CM, 20 KG
650,00 zł 500,00 zł
szt.
Bieżnia Spirit CT800
Bieżnia Spirit CT800
14 400,00 zł 9 900,00 zł
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl