Kontakt
Pon. - Czw.: 9.00 - 15.00
+48 732 728 407
 
 Magazyn / Serwis +48 798 585 298 odbiory osobiste zamówionego towaru tylko po wcześniejszym umówieniu.
 
 Instagram Axxo           
 
Pytania odpowiedzi rabaty wysyłki

Najczęściej zadawane pytania:

  1. Dystans na orbitreku podawany jest w Milach czy Kilometrach? Odp: Dystans jest mierzony w niezidentyfikowanych jednostkach, ponieważ orbitrek fizycznie nie przemieszcza się w przestrzeni w trakcie użytkowania i nie ma przemieszczającego się odpowiednika. Niektórzy producenci podają np. kilometry lub mile ale te dane nie przekładają się na realne, użyteczne wartości.
  2. Do dostarczonego sprzętu nie dołączono paragonu? Odp: Dokumenty typu FV / paragon dosyłamy drogą elektroniczną ponieważ tak jest szybciej i taniej. Do większości sprzętów nie dodajemy żadnych fizycznych dokumentów ponieważ nie są one obowiązkowe.
  3. A nie dało by się taniej? Negocjując cenę warto użyć zdroworozsądkowych, dorosłych argumentów. Ceny podlegają negocjacji, gdy ten sam towar / usługa są dostępne w innych sklepach na bardziej atrakcyjnych warunkach.
  4. Czy mogę dostać rabat? Udzielamy rabatów klientom oferującym w zamian np. wymianę za inną usługę lub reklamę w mediach, sklepach i instytucjach. Influencerom promującym nasze produkty. Wspieramy też kluby sportowe, instytucje wychowawcze i przedsięwzięcia charytatywne. Jesteśmy też otwarci na zniżki po transakcyjne w zamian za możliwość udostępnienia zdjęć i filmów z wyposażenia własnej siłowni w celach marketingowych.
  5. Towar zdrożał w ciągu ostatnich kilku dni / godzin / minut, czy mogę kupić go w starej cenie? Zazwyczaj ceny są uzależnione od ilości produktów na magazynie i im mamy ich mniej, tym cena jest wyższa i zmienia się całkiem szybko. Po podniesieniu, ceny nie podlegają negocjacji.
  6. Po przejściu do płatności towar w koszyku zdrożał lub jest niedostępny, co robić? Niestety przy końcówkach serii lub promocji, w sytuacji gdy kilka osób w tym samym momencie składa zamówienie, a dostępna jest tylko jedna sztuka w promocji, lub jest to ostatnia dostępna sztuka, zamówienie działa zasada "kto pierwszy ten lepszy" i realizowane jest to zamówienie, które jako pierwsze zostanie złożone.
  7. W nowym urządzeniu konsola wyświetla przebieg np. 60km. Czy sprzęt jest nowy? Odp: Tak, konsole sprzętów kardio często są testowane elektronicznie, w celu sprawdzenia działania. Nowy sprzęt może wskazywać symboliczny przebieg - do 100km.
  8. Czy wysyłamy za pobraniem? Odp: Nie, nie wysyłamy za pobraniem, nasi klienci nigdy nie płacą przy odbiorze towaru od kuriera. Pobranie jest najczęstszym sposobem wyłudzeń i internetowych oszustw. Polecamy dokonywanie transakcji z płatnością tylko przelewem na konto.
  9. Czy kurier pomaga przy wnoszeniu na piętro? Czy można dopłacić do wniesienia? Odp: Nie, kurier nie wnosi przesyłek cięższych niż 30kg i aktualnie żadna firma kurierska nie ma usługi dostawy z wniesieniem w ofercie. Żaden kurier paletowy nie dostarcza towaru w Soboty lub Niedziele. Niestety dostawy odbywają się najczęściej w dni robocze w godzinach roboczych.
  10. Z towarem nie było karty gwarancyjnej - co robić? Odp: nic. Od kilku lat odchodzi się od wystawiania kart gwarancyjnych ponieważ rękojmia jest zazwyczaj lepszą ochroną konsumenta niż gwarancja. Gwarancja producenta jest zobowiązaniem dobrowolnym, z którego producent może, ale nie musi się wywiązać. Wywiązać zawsze musi się natomiast sprzedawca, który jest zobowiązany do naprawy towaru z tytułu rękojmi. Dokumentem potwierdzającym zakup jest paragon lub FV.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl