Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Na dzień 28.05.2020 wysyłki odbywają się z kilkudniowym opóźnieniem. Z uwagi na bardzo dużą ilość pracy, nie odbieramy telefonów a na maile odpisujemy z opóźnieniami dochodzącymi do 10 dni. Towar oznaczony jako dostępny jest faktycznie dostępny i można go zamawiać. Towar oznaczony jako niedostępny jest faktycznie niedostępny, proszę o niego nie pytać. Przepraszamy za utrudnienia.
 
Pon - Czw: 9.00 - 15.00
 
Nasza infolinia Tel. 732 728 407 jest niedostępna do odwołania, prosimy nie dzwonić. O kontakt prosimy pod adresem sklep@axxo.pl Czas odpowiedzi na email 5-10 dni.
 
Magazyn / Serwis tel. 798 585 298
Pytania odpowiedzi rabaty wysyłki

Najczęściej zadawane pytania:

  1. Dystans na orbitreku podawany jest w Milach czy Kilometrach? Odp: Dystans jest mierzony w niezidentyfikowanych jednostkach, ponieważ orbitrek fizycznie nie przemieszcza się w przestrzeni w trakcie użytkowania i nie ma przemieszczającego się odpowiednika. Niektórzy producenci podają np. kilometry lub mile ale te dane nie przekładają się na realne, użyteczne wartości.
  2. Do dostarczonego sprzętu nie dołączono paragonu? Odp: Dokumenty typu FV / paragon dosyłamy drogą elektroniczną ponieważ tak jest szybciej i taniej. Do większości sprzętów nie dodajemy żadnych fizycznych dokumentów ponieważ nie są one obowiązkowe.
  3. A nie dało by się taniej? Negocjując cenę warto użyć zdroworozsądkowych, dorosłych argumentów. Ceny podlegają negocjacji, gdy ten sam towar / usługa są dostępne w innych sklepach na bardziej atrakcyjnych warunkach.
  4. Czy mogę dostać rabat? Udzielamy rabatów klientom oferującym w zamian np. wymianę za inną usługę lub reklamę w mediach, sklepach i instytucjach. Influencerom promującym nasze produkty. Wspieramy też kluby sportowe, instytucje wychowawcze i przedsięwzięcia charytatywne. Jesteśmy też otwarci na zniżki po transakcyjne w zamian za możliwość udostępnienia zdjęć i filmów z wyposażenia własnej siłowni w celach marketingowych.
  5. Towar zdrożał w ciągu ostatnich kilku dni / godzin / minut, czy mogę kupić go w starej cenie? Zazwyczaj ceny są uzależnione od ilości produktów na magazynie i im mamy ich mniej, tym cena jest wyższa i zmienia się całkiem szybko. Po podniesieniu, ceny nie podlegają negocjacji.
  6. Po przejściu do płatności towar w koszyku zdrożał lub jest niedostępny, co robić? Niestety przy końcówkach serii lub promocji, w sytuacji gdy kilka osób w tym samym momencie składa zamówienie, a dostępna jest tylko jedna sztuka w promocji, lub jest to ostatnia dostępna sztuka, zamówienie działa zasada "kto pierwszy ten lepszy" i realizowane jest to zamówienie, które jako pierwsze zostanie złożone.
  7. W nowym urządzeniu konsola wyświetla przebieg np. 60km. Czy sprzęt jest nowy? Odp: Tak, konsole sprzętów kardio często są testowane elektronicznie, w celu sprawdzenia działania. Nowy sprzęt może wskazywać symboliczny przebieg - do 100km.
  8. Czy wysyłamy za pobraniem? Odp: Nie, nie wysyłamy za pobraniem, nasi klienci nigdy nie płacą przy odbiorze towaru od kuriera. Pobranie jest najczęstszym sposobem wyłudzeń i internetowych oszustw. Polecamy dokonywanie transakcji z płatnością tylko przelewem na konto.
  9. Czy kurier pomaga przy wnoszeniu na piętro? Czy można dopłacić do wniesienia? Odp: Nie, kurier nie wnosi przesyłek cięższych niż 30kg i aktualnie żadna firma kurierska nie ma usługi dostawy z wniesieniem w ofercie. Żaden kurier paletowy nie dostarcza towaru w Soboty lub Niedziele. Niestety dostawy odbywają się najczęściej w dni robocze w godzinach roboczych.
  10. Z towarem nie było karty gwarancyjnej - co robić? Odp: nic. Od kilku lat odchodzi się od wystawiania kart gwarancyjnych ponieważ rękojmia jest zazwyczaj lepszą ochroną konsumenta niż gwarancja. Gwarancja producenta jest zobowiązaniem dobrowolnym, z którego producent może, ale nie musi się wywiązać. Wywiązać zawsze musi się natomiast sprzedawca, który jest zobowiązany do naprawy towaru z tytułu rękojmi. Dokumentem potwierdzającym zakup jest paragon lub FV.
  11. Pokład bieżni jest uniesiony z przodu, pomimo faktu, że konsola pokazuje poziom zero. Jest to zabieg celowy we wszystkich bieżniach elektrycznych wynikający z faktu, że pas biegowy jest wprawiany w ruch przez silnik. To znacznie zmniejsza wysiłek biegacza i aby odzwierciedlić warunki realnego biegania, pokład bieżni jest ustawiony lekko pod górkę, by zrekompensować fakt, że to nie użytkownik wprawią pas biegowy w ruch. Dzięki temu bieg lekko pod górkę powinien potrzebować od biegacza, zbliżonego wysiłku, co bieg po zupełnie płaskim terenie w warunkach zewnętrznych.
  12. Na bieżni, dystans, prędkość, tempo i tętno mogą być mierzone inaczej niż w w terenie. Wartości na konsoli nie są dokładne i nie odzwierciedlają realnych wyników. Są to wartości przybliżone, które służą do porównywania wyników na tym samym sprzęcie. Czasy i dystanse na bieżni nie przekładają się na czasy i dystanse w terenie.
Promocje
Endurance FB300 Air Bike
Endurance FB300 Air Bike
3 999,00 zł 2 999,00 zł
szt.
Safety Squat Bar - gryf do przysiadów
Safety Squat Bar - gryf do przysiadów
599,00 zł 399,00 zł
szt.
Gryf Axxo Powerlifting Black
Gryf Axxo Powerlifting Black
1 600,00 zł 1 500,00 zł
szt.
Bieżnia Axxo Model 1.0
Bieżnia Axxo Model 1.0
13 999,00 zł 8 499,00 zł
szt.
Orbitrek Xterra FS3.5
Orbitrek Xterra FS3.5
2 999,00 zł 2 400,00 zł
szt.
Zestaw gum oporowych z uchwytami - ekspander
Zestaw gum oporowych z uchwytami - ekspander
149,00 zł 99,00 zł
szt.
Spirit XBR55 Rower poziomy
Spirit XBR55 Rower poziomy
5 199,00 zł 4 399,00 zł
Orbitrek Spirit XE195
Orbitrek Spirit XE195
5 500,00 zł 4 600,00 zł
szt.
Orbitrek Xterra FS3.9e
Orbitrek Xterra FS3.9e
4 250,00 zł 3 299,00 zł
szt.
Orbitrek Spirit XE795
Orbitrek Spirit XE795
10 199,00 zł 8 499,00 zł
Bieżnia Spirit Fitness XT285
Bieżnia Spirit Fitness XT285
6 699,00 zł 4 500,00 zł
szt.
Orbitrek Spirit E-Glide CG800
Orbitrek Spirit E-Glide CG800
9 999,00 zł 7 499,00 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl