Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Kontakt
 
Pon - Czw.: 9.00 - 15.00
Wysyłki / Biuro
tel. 798 585 298
 
Serwis
tel. 535 914 575
 
Doradztwo sprzętowe nieczynne do Marca 2024r.
tel. 732 728 407
 
Sprzedaż stacjonarna, konsultacje na miejscu i odbiory tylko po wcześniejszym umówieniu. W kontakcie uprzejmie prosimy o podpisywanie się imieniem i nazwiskiem. Korespondencja anonimowa jest traktowana jako spam.
 
Axxo
ul. Opoczyńska 24
97-200 Tomaszów Mazowiecki
NIP: PL7732293100
REGON: 101319309
 
O firmie

Axxo Cezary Bogusławski jest właścicielem sklepu internetowego axxo.pl oraz oficjalnym dystrybutorem sprzętu Axxo, Rig, Spirit Fitness, Xterra Fitness na terenie Polski. Nie prowadzimy sklepów internetowych pod adresami innymi niż https://axxo.pl

Axxo, ul. Opoczyńska 24, Tomaszów Maz.,97-200, Woj. Łódzkie, NIP PL773-229-31-00, REGON: 101319309, BDO: 000624959, bok@axxo.pl, tel.(+48) 732 728 407. Konto bankowe: Axxo, PL 08 1050 1025 1000 0090 9730 7129, ING Bank Śląski, SWIFT: INGBPLPW.

Axxo to sklep specjalistyczny zajmujący się sprzedażą i doradztwem w dziedzinie sprzętu fitness do użytku domowego i komercyjnego. Od 2011r. wyposażamy domowe siłownie, kluby i instytucje.

Misja. Każda firma ma w DNA część genów swoich założycieli. Wierzę, że tak też jest w Axxo gdzie staram się proponować klientom taki sprzęt, którego sam używam i taki, jaki chciałbym mieć w swojej siłowni. Cel na rok 2019 to propagowanie wiedzy w dziedzinie sprzętu fitness, promowanie rzetelnych marek i produktów, z uczciwym opisem technicznym, serwisem i dostępnością części zamiennych. Zachęcanie do produktów, które będą służyć jak najdłużej i nie mają zaplanowanego, przyspieszonego zużycia.

W miejscu, gdzie wszyscy piszą to samo - że są entuzjastami sportu prowadzą biznes przede wszystkim z pasji i poczucia misji, a nie chęci zarabiania pieniędzy pozwalam sobie przekierować na największy blog o sprzęcie fitness w Polsce https://www.orbitrekguru.com/

Polityka cenowa - najlepsze ceny w Europie. Znaczna większość towaru trafia do nas bezpośrednio z fabryk, nie od dystrybutorów, lecz z prawdziwych miejsc, gdzie faktycznie sprzęt się wytwarza. Centralna dystrybucja z pominięciem wszystkich pośredników i zbędnych kosztów pozwala na utrzymanie najniższych możliwych cen. Droga towaru od producenta do konsumenta w sklepie Axxo jest bardzo krótka:

Fabryka -> Magazyny Axxo -> Klient

Kupując w innych sklepach, towar pokonuje dłuższą drogę, przechodzi przez ręce pośredników, którzy narzucają swoją marżę. Zazwyczaj odbywa się to tak:

Fabryka -> Europejski Dystrybutor -> Polski Dystrybutor -> Sklep -> Portal Aukcyjny -> Klient

Popularny, model sprzedaży pozwala na współpracę z dużą ilością sklepów, ale znacznie podnosi ostateczny koszt towaru. Każdy z pośredników narzuca od 20% do 40% marży. Marża Portalu Aukcyjnego to 4% - 8%. To sprawia, że towar fabrycznie kosztujący 1000zł, ostatecznie kosztuje ponad 2000zł.

Zakładając, że każdy z pośredników płaci podatki, ponosi koszty transportu oraz magazynowania możemy dojść do następującego, uproszczonego kosztu towaru u Europejskiego Dystrybutora:

Dla produktu, który kosztuje w fabryce 1000zł

  • Transport do Europy - 10%
  • Cło - 3%
  • Vat - 23%
  • Marża - 25%

1000+10%+3%+23%+25%=1740zł - tyle kosztuje towar u Europejskiego Dystrybutora. Polski dystrybutor zarabia 25%, co daje 2180zł. Sklep z którego klient kupuje towar zarabia kolejne 25%, co daje razem 2720zł za towar, który w fabryce kosztował 1000zł.

Koszty poniesione przez pośredników: jeśli towar był kupiony przez portal aukcyjny, to portal zarobił 4-8%. Tu warto zauważyć, że coraz częściej towar poza portalem aukcyjnym jest po prostu tańszy. Koszt Rat 0% jest oczywiście poniesiony przez sklep i został uwzględniony w cenie, więc ostatecznie koszt ponosi go klient. Jest to ok 4-8%. Jeśli użyto szybkich płatności to obsługa kosztowała 1-2%. Koszty magazynowe to ok 1-2%. Transport do klienta 2-10%.

Jeśli produkt był promowany, to promocja kosztowała 1-10%, podobnie z marketingiem na FB, Instagramie, SEO, Youtube, lokowaniu produktu w innych mediach itd. Do tego dochodzi drukowanie ulotek, katalogów, opłacenie przedstawicieli handlowych, utrzymanie salonów sprzedaży i serwisu.

Warto zauważyć, że klienci Axxo oszczędzają, ale pośrednicy i inne sklepy na tym tracą swój potencjalny zarobek. Nie prowadzimy sprzedaży hurtowej, polegającej na sprzedawaniu w celu dalszej odsprzedaży. Nie współpracujemy z wieloma firmami z branży przez co konkurencja nie darzy nas największą sympatią.

-Cezary Bogusławski

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl